długo się odpala i cężko myśli

Autor: szaradii <szaradii_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 22:12:49 MET

może znajdzie się rada na taką przypadłość

od jakiegoś czasu bardzo słabo chodzi mi PC-t, (myśli długo)
postanowiłem go w końcu przeinstalować i tu zdziwko... nic się nie zmieniło
wcześniej gdy dokonywałem reinstalacji XP odpalał się po trzecim przejści
paska postępu przy ładowaniu systemu
teraz trwa to strasznie długo (naliczyłem 25 przejść)
Co jest grane... co może być uszkodzone czy to będzie wina sprzętu ? jak to
sprawdzić ?

dodam jeszcze że pracuje na
Atlonie2000+,RAM256,Radeon9000,GigabiteKT400,Segate80G
help!