rs232 --> ps2

Autor: Pawel K <pawel1234ppppp_at_wp.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 20:58:49 MET

witam

moglby ktos mi wytlumaczyc w jakis sposob realizowana jest zamiana w
przejsciowkach z rs232 na ps2 ? bo zgodnie z tym co jest na
http://www.pcmedia.republika.com.pl/gniazda/PS2.htm widac ze w ps2 jest
jedna linia do transmisji danych, a przeciez w rs-ie sa dwie do
nadawania i odbioru
chcialbym wiedziec bo mam dwie calkiem nowe myszki z wtyczka na rs-a i
po wymianie kabelkow ze zuzytych myszek na ps2 bylyby dwie nowe na zapas
wiem ze szkoda zachodu dla paru groszy, ale zawsze to piwo czy dwa w
kieszeni :)
dzieki z gory za pomoc

pozdrawiam