Re: Jaka drukarka?

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 20:47:46 MET

Jarek wrote:

> Witam
> Mam zamiar kupic drukarke.Cena ma sie wahac w granicy 400-450
> zl.Zastanawiam sie na modelami: HP PhotoSmart 7260 lub Epson Stylus
> C64 Photo Edition.Ktora z nich wybrac?Drukarke bede uzywal w domu
> czasami bede drukowal zdjecia - powinna byc tania w eksploatacji.Jaka
> jest cena tuszy?Co polecacie?A moze jakas inna drukarke?

C64, jeżeli za nie więcej niż 300 zł to dobry wybór. Tanie zamienniki
na allegro, duża trwałość wydruków przy oryginałach, oddzielne
pojemniki - to zalety. Niestety jest dosyć wolna, jakość druku w
tekście nie powala, tusz pigmentowy ma mały połysk (pewnie na
zamiennikach będzie lepiej:).

--
# Łukasz Ledóchowski
# GG: 503647 lukled@tlen.pl