Re: G³osny Zasilacz :(

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 18:27:34 MET

U¿ytkownik "*KW*" <wasilewk@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:m2v9mg09ppc.zt3uzcll850i$.dlg@40tude.net...

> Nie przytoczê Ci linka z badañ producenta, ale wydaje mi siê,
> ¿e co¶ tu jest nie tak. Z punktu widzenia elektroniki - to
> nale¿a³oby to sprawdziæ jakim¶ miernikiem i przyjrzeæ siê
> termistorom: dlaczego siê grzej± (zak³adaj±c, ¿e regulacja
> dzia³a poprawnie). Nic siê nie dzieje bez przyczyny.

Termistory grzeja sie od radiatorow- w czasie pracy zwieksza
sie temp wewnatrz zasilacza ,uklad regulacji obrotow reaguje
zwiekszeniem obrotow wentylatorow aby utrzymac zalozona max temp
wewnatrz zasilacza (gdyby temp wewnatrz byla za wysoka
znacznie zwiekszyloby sie prawdopodobienstwo awarii a na tym
przeciez producentowi nie zalezy) nie widze w tym nic niezwyklego.

pzdr