nangrywarka DVD+RW w laptopie- czy warto ?

Autor: Andrzej <andy_at_stofkjof.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 18:12:03 MET

Witam,

Jako,ze przymierzam sie do zakupu laptopa w przyszlym tygodniu, na oku mam
model z nagrywarka DVD +RW. Moje pytanie brzmi : czy warto w cos takiego
wchodzic,czy lepiej,aby obslugiwala inny format (+/- ; SM ; DL) .
Przepraszam za idiotyczne byc moze pytanie,ale nie mialem jeszcze nic
wspolnego z nagrywaniem plyt DVD. Zamierzam przede wszystkim nagrywac
normalne dane na DVD (mp3 ; dokumenty, etc),ale czasami na pewno dobrze
byloby przegrac jakis film. Czy taka nagrywarka bedzie OK?

Przy okazji : co sądzicie o Amilo A1640? Teoretycznie,konfiguracja w
porzadku,chodz nie wiem,co ten AMD jest wart,ale z drugiej strony, doplacac
1000 do Toshiby, chyba nie warto.

Dziękuję
Andrzej