Re: duze czcionki?

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 16:10:54 MET

> nie wiem jak i kiedy to ie stalo, ale teraz jak otwieram stronke np.
googla,
> to wszystkie napisy sa nieco wieksze niz byly dotychczas.
> wie ktos moze jak to przywrocic?

Nie dosc, ze NTG (to jest grupa sprzetowa i zaraz ktos zaproponuje Ci zmiane
monitora na wiekszy, zeby duze czcionki nie razily w oczy) to nie raczysz
nawet podac jakiej przegladarki i systemu uzywasz.
Bo jak IE to moze po pijaku kliknales Widok--> Rozmiar tekstu --->
Najwieksza ? No ale ja wrozka nie jestem.

::-:: fobiusz ::-::