problem z kompem, chyba

Autor: Rafał <rafal_d_at_o2.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 12:14:46 MET

Witam,
mam problem,
jestem w sieci osiedlowej, w której działa hub dc, problem polega na tym, że
jeżeli udostępnię swoje dane na dc, to po kilku godzinach działania wysypuje
mi się net, myślałem że to przez sieciówkę, wymieniłem ją ale problem się
powtarzał, technik z sieci powiedział mi, że to może być problem mojego
kompa, że coś się grzeje lub nie wytrzymuje obciążenia. Następnym razem jak
mi padł net, po kilkugodzinnym działaniu dc, wyłączyłem dc i po kliku
minutach net zaczął działać super. Teraz mam pytanie co może powodować coś
takiego?
Konfig kompa: Płyta Asrock K7S8X, Procesor Duron 700, Grafika GF2, 2xCaviar
80GB, 2 napędy, Pamięć 256 400MHz, zasilacz Chieftec 360W.
Z góry dziękuję za odpowiedź.

--
Pozdrawiam Rafał