Re: Odswiezanie w monitorach LCD a CTR

Autor: Piotr S. <GG#3501692_at_gg.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 12:10:45 MET

Użytkownik "Hanibal" <salaboss@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cuklu4$bp3$1@news.onet.pl...

> A jakie badania ci robił ??
> Zrób sobie badania na ciśnienie w gałce ocznej, na źreńcy okulista stawia
> taki przyrząd do mierzenia ciśnienia - miałeś to ?
> Jak masz zaduże to prowadzi to do poważnej choroby, która nie leczona po
> kilkunastu latach doprowadza do utraty wzroku.
>
> Mnie też męczy monitor przy 75 hz muszę co godz przerwe robić, a niestety
> mój złom więcej nie pociągnie.
> Dlatego nidgy przenigdy nie kupię więcej SAMTRONA !

Ta choroba o ile sie nie myle to jaskra i powoduje zawezenie pola widzenia.
Mi przy 85hz oczy lzawieja przy 100hz juz jest lepiej.
Moze oomez ma tak wrazliwe oczy ze potrzebuje min. 120hz.
Zmien czym predzej monitor .. CRT 300zl 17" kosztuje na allegro , poszuakj
czegos dobrego i w miare nowego , ja mam Philpsa 17" Brilliance i w 1024x768
ciagnie 100hz wiec jest OK .

--
Pozdrawiam
Piotrek ; GG# 3501692