Re: Transfer na dyskach

Autor: Smoq <smoq__at_i.tak.nie.dojdzie.do.mnie>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 11:39:49 MET

Użytkownik "Aga" <netaga@op.pl> napisał w wiadomości
news:cukjbd$k31$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Poza tym
> celerony mają to do siebie że mogą wykonywać max 1 operację naraz. Jeśli
> kopiujesz film, a jednocześnie inny oglądasz - wsio zwalnia

Co za androny opowiadasz. Procesor nie ma tu nic do rzeczy, a system
operacyjny, jak również chipset. Np. na AMD XP 1700+, płyta na Via KT
ileśtam i Windowsie XP jak sie zapusci kopiwanie z dysku na dysk i
rownoczesnie kopiowanie z CD juz niewiele mozna zrobic. Oczywiście UDMA
włączone. A u mnie na Celeronie 1,8, plycie GigaByte z i845E (system W2K)
moglem sobie nagrywac CD, kopiowac film z plytki, rownoczesnie kopiowac 2
filmy z dysku na dysk (w sumie na 3 dyskach) i mialem odpalone odtwarzanie 2
filmow w okienkach powiększonych do wielkości ekranu. A kopiowanie z dysku
na dysk pliku 700MB trwa 17-18 sekund. Dyski: troszke już wiekowe (2 lata)
WD 800 JB.

Smoq