Re: uusnięcie pasty z procesora

Autor: PSYLO <psylo_niedlaszpamu_at_o2.pe-el>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 10:42:54 MET

Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor@poczta.fmv> napisał:
> Mam taki sam pilnik. I też 55-60 °C.
> 25 stopni powiadasz?

Tak jest. A ostatnio przy otwartej obudowie i rozszczelnionych oknach w
pokoju udało mi się zejść do takiej temperatury:
http://img59.exs.cx/img59/8637/254pe.jpg

Wcześniej najmniej miałem 52 stopnie (też przy otwartej obudowie).
Teraz przy zamknietej i na 2150rpm Pentagrama mam 34 stopnie.

Pamiętaj tylko, żeby nakładać MINIMALNĄ ilość pasty, ale tak aby ta warstwa
nie była przezroczysta. I wcześniej wetrzyj szmatką trochę pasty w
wypolerowany radiator.

--
Psylo