Re: Creativ inspire p-380 buczy sub

Autor: <grvby_usun_to_at_wp.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 10:08:29 MET

no tak pisanie nocne daje ciekawe efekty ;-)
poprawna wersja postu brzmi:

Zasadniczo głośniczki mi odpowiadają, ale subwoofer mam prawie całkiem
skręcony, bo jak odkręcam nawet troszkę to strasznie zagłusza basami życie
domowe.

Stąd dwie prośby:

1. Znalazłem kiedyś w necie opis jak rozebrać soobwoofer tego zestawu i
wykleić od środka matą wygłuszającą. No ale trafiłem na nią przypadkiem i
nie mogę jej teraz znaleźć... MOże wy ją znacie :-)

2. a może macie inne lekarstwa na tą przypadłość?

pozdrawiam
grvby