Re: Laptop do edycji video w terenie

Autor: nomysz <a_at_c.pl>
Data: Sat 12 Feb 2005 - 00:00:26 MET

Jakub napisał(a):
> Dzięki za wszystkie wypowiedzi - przekonaliście mnie do tego Della chyba
> teraz zostaje wysłać zainteresowanego do sklepu na oględziny :)
> Czy uważacie, że Karen ma przystępne ceny ogólnie na Dell'a ??

Jeszcze dorzuce kilka groszy :) Tez mam takiego della i co moge
doradzic... jedynie wybor ekranu z rozdzielczoscia wsxga badz wuxga.
Problem mozesz miec tylko z dostaniem Inspirona 9100 w Polsce, bo o ile
mi wiadomo tej serii u nas po prostu nie ma. A kolejny minus, ze 9100
bardzo szybko wyszlo z produkcji bo bylo tansza wersja Inspirona XPS.
Dell zdal sobie z tego sprawe i szybko ta serie zamknal. Jednak
powinienes go dostac w zachodnich krajach UE.

Pozdrawiam
nomysz

ps. tez polecam ten sprzet. Szybki jest w kazdym zastosowaniu. Nie ma
co... Pentium M ssie.