memtest - błąd pamięci

Autor: Piotr <bolivia2_at_gazeta.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 23:37:28 MET

zakupiłem ostatnio 256MB DDR 333 Elixir. Sprawdziłem kość memtestem i
pokazało mi błędy na 223 megabajcie. Przełożyłem kość do kompa kolegi
żeby wyeliminować jakiekolwiek inne błędy i to samo. Mój kłopot polega
na tym: po włożeniu kości do komputera nie dzieje się nic tzn wszystko
się poprawnie uruchamia, instaluje, nic się nie wiesza, no kompletnie
nic...Moje pytanie: Jak to możliwe skoro pamiątka jest uszkodzona???
Piotr