Re: przepartycjonowanie NTFS

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 22:32:28 MET

"Janusz Kornaga" cuj3o5$oq6$1@nemesis.news.tpi.pl

> Sorry, byłem wczoraj po paru drinkach i się rozczuliłem, może niepotrzebnie
> zacząłem poruszać delikatne tematy. Dobrze, ze kupiłeś, bo ja tu cały czas
> martwiłem się, jak Ci wysłać trzy pliki, 5, 11, i 38 MB, internet coś
> dzisiaj słabo chodzi, od 3 godzin ściąga się jakaś poprawka i dopiero 21%.

Mnie by wystarczył ten -- PM6_Personal.exe. :) (10.5 MiB)

Cudo. :) Już mi nawet udało się go dwa razy wywrócić. :)
(bo ja mam do tego talent) ale w ogóle to doskonały program. :)
Właśnie przed chwilą skończyło się skracanie partycji ,,systemowej"
dla WXP, podczas gdy już bawiłem się z OE. :) Mam do tego programu
takie zaufanie, że aż miło. :) Ale wywrócić można. :) Ja wywróciłem
i pod Dosem i pod WME. :) Chyba twórcy Paragonu nie przewidzieli, że
ktoś zechce aż tak bawić się partycjami FAT16. :)

-=-

Już prawie dałem za wygraną, kiedy wreszcie się zwróciłem
do sympatycznej dziewczyny z zapytaniem, czy przypadkiem
nie ma u niej tego pisma, a ona ku mojemu wielkiemu zdumieniu
sięgnęła ręką i podała mi... Ależ się cieszyłem. :)

Wcześniej w Empiku powiedziano mi, że powinien być jeszcze
jeden egzemplarz, więc wszystko przejrzałem, ale nie znalazłem. :)

Od razu wróciłem (prawie od razu -- kupiłem sobie jeszcze
frytki po drodze) i bezzwłocznie napisałem, że już mam. :)

Dzięki serdeczne. :)
Już poinstalowałem i pobawiłem się trochę. :)
Piąta wersja nie chciała obrabiać NTFS dla WXP. :)
Mogłem zakładać, kasować, kopiować, ale nie mogłem
zmieniać rozmiaru. :) Na szczęście zdecydowana większość
partycji u mnie -- to FAT32. :) NTFS jest tylko dla
systemowych WXP i dla obrazków pod płyty. :)

Wszystkiego dobrego. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@ascii.art.pl     '.O_'