Re: win98 widzi cdr ale nie czyta

Autor: Inny <757583_at_wp.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 20:41:55 MET

Użytkownik "Brodi" <madmax81@spam_no_interia.pl> napisał w wiadomości
news:cuiibc$bdh$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Windows ci zdechł. Ewentualnie wywal wszystko co zbędne z autostartu -
> msconfig, ale raczej stawiam na zwalonego windowsa. Jesli masz net to
> jeszcze w grę wchodzą wirusy.
> Inna opcja sprawdż napięcia w zasilaczu :-))

Ja posta zrozumiałem w ten sposób, że spoza Windows też nie da się odczytać
płytki CD-R, więc jeśli dobrze zrozumiałem to ja bym zobaczył czy na którejś
żyłce od taśmy IDE nie ma przerwy albo po prostu zmienił taśmę.Być może jest
tak, że żyłka która odpowiada za wykrywanie napędu nie jest
przerwana/uszkodzona, a za odczyt już jest i klops.Miałem kiedyś taką
sytuację z flopką

Inny