Re: HP Compaq nx9020 PG641ES ?? czy warto za te pieniądze

Autor: ac <acwro_at_gazeta.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 20:42:11 MET

Witaj! co do aukcji to zadna tam okazja bo w tej cenie sa wlasnie NX9020 w
Media Markt. Co do laptopa to jest calkiem solidnie wykonany, akumulator
rzeczywiscie wytrzymuje nawet te 3,5h. Uzywam go od grudnia zeszlego roku,
praktycznie 24h/d i jestem bardzo zadowolony. Do wymienionych przez Ciebie
zastosowan nadaje sie idealnie, ja oprocz tego uzywam go do roznych innych
zastosowan w terenie w samochodzie np. z GPSem itp.
jesli masz jakies inne szczegolowe pytania odnosnie tego komputera chetnie
odpowiem na nie, pozdrawiam
Andrzej