komputer sie resetuje - pytanie

Autor: lady_bird <lady_bird_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 19:59:52 MET

mam pytanie dot. systemu win XP, byc moze zle trafilem z tym problemem ale
coz... moze czegos sie dowiem. chodzi mianowicei o to, ze bardzo czesto
system sie restartuje, tzn. robi to np. przy uruchamianiu pewnych programow...
nie bardzo wiem jak rozwiazac taki problem, jestem nowm uzytkownikiem XP nie
orientuje sie jeszcze w wielu rzeczach tak jak bym tego chcial. podobno cos
mozna przestawic w biosie aby komp sie nie restartowal przy bledach itp.
prosze o jakies opinie i rady.
pozdrawiam