Re: dysk umiera - co dalej?

Autor: Roman Rogóż <r_kropka_rogoz__at__szpitaljp2_kropka_krakow_kropka._pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 19:26:52 MET

Dnia 2005-02-08 12:47, Użytkownik made_myself napisał:

> Kolejny pierdolony złodziej...

Miło, że tak się wyraziłeś.
Nie jestem żadnym złodziejem, tylko jeżeli mam mieć problem z
wyegzekfowaniem tego co mi się prawnie należy (wymiana gwarancyjna
wadliwego towaru) tylko dlatego że tak dla sprzedawcy wygodniej, to
proponuję rozwiać wątpliwości sprzedawcy. Nikt nie jest okradziony ani
poszkodowany.
Gdybym proponował żeby w ostatnim dniu gwarancji uszkadzać dysk tylko po
to żeby dostać nowy, było by to nieuczciwe.
Na drugi raz zastanów się co piszesz zanim coś palniesz (sędzio)

Pozdrowienia grupie
Romek