Re: pad laptopa po flashowaniu

Autor: tomekn <tomekn_at_nospamMMmpoczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 11:55:25 MET

Użytkownik "Radek Gawlik" <hamberg@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cugn26$mr6$1@inews.gazeta.pl...

> nie - takiej opcji nie ma ;)
>
> zawsze flashujesz i on resetuje - reset jest jakby czescia operacji.
> troche lapsa pouzywalem (2-3 dni) ale to bylo nie do zniesienia wiec
> postanowilem przywrocic stary bios.
>
> AHA nie caly touch pad przestal mi dzialac- same ruchy kursora na ekranie
> dzialaly - nie dzialal scroll

Nie ważne w sumie jak to się stało, mleko się wylało ;-(.
Numer z podmianą urządzenia przy flashowaniu nie przejdzie bo nie podmieni
się całego laptopa.
W zasadzie nie mam pojęcia co z tym zrobić wydaje mi się że jedynie serwis
uratuje Ci kompa bo samemu bym nie grzebał. Masz może gwarancje na to ?
pozdr
tomekn