Re: Odswiezanie w monitorach LCD a CTR

Autor: macminer <macminer-junkout_at_polbox.com>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 18:02:31 MET

oomez wrote:

> Użytkownik "Piotr S." <GG#3501692@gg.pl> napisał w wiadomości

> no tak... ale dlaczego w takim razie oczy mnie nie bola i nie czerwienieja
> przy 120Hz (800x600) ??? Przy 120Hz moge siedziec nawet kilka godzin (np. 4)
> a w tym samym pokoju, przy tym samym kurzu itd. na 100Hz ledwo wytrzymuje 1h
> ???

A nie mieszkałeś przypadkiem kiedyś w USA? Może Twój mózg (razem z
oczami) zsynchronizował się z częstotliwością 60 Hz, więc pasuje mu
także jej dwukrotność, natomiast przy 100 Hz ma taki objaw jak
niezsynchronizowana kamera filmująca monitor? :)))

Jakoś żadne racjonalne wyjaśnienie nie przychodzi mi do głowy :)

MSPANC

--
macminer