Re: NEC ND-3520A

Autor: Jorgi <jorgi_nospam_at_pf.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 16:44:42 MET

Jak narazie wad większych nie dostrzegam :) cd wypala najgorszej jakości w
48x spokojnie i spokojnie mi je czyta także - także stare i mocno
podniszczone - może trochę głośny jest przy kończeniu sesji ale też bez
przesady.
Polecam wątek mojego autorstwa na temat tego napędu gdzie zrobiłem test jego
na większości dostępnych mi wtedy płyt zarówno DVD jaki i CD.

"Dla zainteresowanych - wyniki testów NEC 3520"
z dnia 23,01,2005
w razie pytań zapraszam

--
<< pozdrawiam Calme>>>
[AsusA7N8X-E Deluxe + Barton 2500+ Coolermaster Aero7 +1024MB PC3200]