Re: Wymiana kondensatorów

Autor: lukasz sczygiel <odtad|usenetposts1|wytnijto_at_na_serwerze|gazeta.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 16:26:00 MET

Sławek K. napisał(a):
> -Witam...
> --mam pytanko do "wyjadaczy" ..
> ...płyta ECS K7S6A zaczyna psocić ..leniuchować..nie zawsze się włącza.
> Widzę, że ma kondensatory "wybulone". Wartość wypisana na nich to 3300
> mikro. Z innego "padaki" mogę odzyskać ine o wartości 2200. Czy moge je
> zastosować zamiast tych oryginalnych?
> pozdrawiam..S
Przecwiczylem to na kilku plytach.
Jak sa na 25V to mozna dac takie na 25V albo na wiecej.
Jak sa 3300 to moga byc 2600 do 4200 bez problemow. Ale juz wieksza
odchylka niz 20% nie moze byc. Zaopatrz sie w dobra lutownice - kolbe i
odsysacz do cyny. I lepiej wymienic wszystkie a nie tylko te spuchniete.
Koszt to jakies 30zl na plyte w zaleznosci id ceny kondensatorow. Lepiej
kupic dobre. W sklepach czasem sa sprzedawane identyczne z tymi
padnietymi... Po takim zabiegu plyta dostaje skrzydel:)

--
Lukasz Sczygiel