Re: wyskakujace pamieci ;)

Autor: Pawel Gardziejewski <gardziejewski_at_o2.-SPAM-.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 14:15:26 MET

> Otóż jak się postarasz to zamiast docisnąć kostkę ramu, te zapinki
> potrafią wyskoczyć z zawiasów - nigdy Ci się to nie zdażyło?

z zapinkami to juz inna bajka. nigdy nie mialem z nimi problemu ale na tej
plycie zawsze. jedna zgubilem a inna polamalem. widac taka plyta i jej
wykonanie. oczywiscie jestem swiadom tego, ze trzeba pamieci zatrzasnac i
jest charakterystyczny "klik". niestety mija jakis czas i jest
charakterystyczny "klik" i kosc wyskakuje zawieszajac oczywiscie kompa