Pytanie o obudowe Modecom EX-2

Autor: Grzegorz K. <nie_at_chce.spamu.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 14:07:21 MET

Witam,

Kupiłem obudowę jak w temacie i srogo się zawiodłem.
Oprócz 4 śrubek z tyłu nie wymagających użycia śrubokręta
nie zauważyłem żadnej cechy odróżniającej tą obudowę od
najtańszych. Do tego blacha, do której mocujemy płytę
główną jest bardzo wiotka i łatwo ugina się. Pal licho to
wszystko, najbardziej zależy mi na zasilaczu, na którym
nie ma żadnej naklejki o producencie, mocy itp., z tyłu nie ma
wyłącznika i na dodatek jest lekki jak najgorsze no-name'y.
Tu moje pytanie: czy rzeczywiście te obudowy mają taki zasilacz,
czy też możliwe, że sprzedawca podmienił? Zasilacz nie jest
bowiem sklejony plombą z obudową.

Pzdr,
Grzesiek