Re: Jakie głośniki za około 60zł

Autor: Technokrata <technokrata_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 12:31:41 MET

On Fri, 11 Feb 2005 12:18:15 +0100, silent_scream wrote:

> one kosztuja w sklepie 200 ;)

> identyczne podejscie mialem do wszystkich pseudo-piszczalkowych glosniczkow
> do kompa ;) ale te samsungi mnie zaskoczyly, graja naprawde dobrze, i nie
> chodzi mi juz tu o moc i ze sub jest ;) sa bardzo selektywne, jakos dzwieku
> jest naprawde bardzo dobra, gdybys mial "slepa" probe watpie czy bys
> wskazal ze tak moga grac "piszczalki" komputerowe ;)

Pisałem o dobrej jakości dźwięku STOSUNKOWO do ceny w domyśle oczywiście. Z
jakością dźwięku nie ma co przesadzać uważam, gdyż jest to jednak biuro
gdzie się pracuje, gdzie dzwoni telefon i gdzie słychać stukanie w
klawiaturę, wiatraczki trzech niewyciszonych komputerów oraz ekspres do
kawy. Słuchawki już tu mam i się nie sprawdzają.

> ogolnie jestem przeciwny takim maalym glosnikom do kompa, ale akurat ten
> model jest wysokiej jakosci :)

Bo to mają być takie tylko trochę lepsze "piszczki". Subwoofer ma być po
to, aby ubasowić brzmienie w naszych warunkach, aby się bas przebił przez
to wszystko, o czym pisałem powyżej. Dodatkowemu, dużemu głośnikowi będzie
łatwiej niż dwóm małym obok monitora.

> pozdrawiam
> silent_scream
>
> ps. autor chcial glosniczki, i nawet wskazal linki na nie, wiec nie
> doradzalem sluchawek ;) moze w tym przypadku beda lepsze, ale to juz trzeba
> autora spytac ;)

Argumentowałem już czemu głośniki w innym poście. Głośniki i koniec :)

Bardzo dziękuję za pomoc!

--
Technokrata
"Pan młody wyniósł na rękach z płonącego domu swoją świeżo upieczoną żonę."