SIS 620 i dysk Seagate 80GB ?

Autor: CODI <codico_at__usun_co_trzeba_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 12:06:38 MET

Witam.
Dokończyła żywota moja płyta w kompie. Mam troche podrobów z innego i chcę
to podnieść. Niestety druga płyta to jakiś Procomp z układem SIS620 z
najnowszym biosem 1.3. Ale ta płyta nie radzi sobie z duzymi dyskami. Czy
jest szansa na odpalenie tego dysku na płycie Procomp i uruchomienie
istniejącego WindowsXP ?
Dysk ma tryb 32GB po jego właczeniu płyta dysk rozpoznaje ale nie moge
wówczas zbootowac systemu bios pisze ze go nie ma.

Pozdrawiam
CODI