Jaki TFT do filmów i gier

Autor: Yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 11:29:14 MET

Czy wyszła już może jakaś 19" która by się nadawała do tego celu. Mam tu na
myśli płynny obraz i brak efektu smużenia.
Słyszałem coś o Viewsonic który pracuje na 12ms i LG L1915S też 12ms oraz
CTX F973L. Możliwe że pojawiły się jeszcze jakieś.
Nie mam tylko pojęcia czy jakość tych monitorów nie została obniżona przez
pęd ku minimalnym wartościom opóźnienia.
Może ktoś miał już do czynienia z takimi monitorami i mógłby wyrazić swoją
opinię?
Pozdrawiam
yAro