Jakie głośniki za około 60zł

Autor: Technokrata <technokrata_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 11:07:12 MET

Witam,

myślę nad jakimiś głośnikami do komputera, który stoi w biurze. Na tym
sprzęcie słuchamy na co dzień radia, czasem wieczorem puszczę sobie jakiś
film, lubię też zagrać, ale nie mam czasu - choć chętnie bym znalazł :)

Nie chcę inwestować dużo, bo to jednak biuro. Zależy mi bardziej na
wysokiej jakości dźwięku cichszego niż na maksymalnej sile głosu, której
tutaj nie wykorzystam.

Śledzę aukcje i stosunkowo niedrogo wychodzą te ciężary Samsunga - używane:

Ale są też takie Media-Techa:
http://www.swistak.pl/aukcje/370431.html
dostępne za 63zł + wysyłka. Ich plusem jest pilot przewodowy z gniazdem na
słuchawki i mikrofon.

Zakładam, że ten subwoofer przyjemnie podbije dźwięk. Chyba, że jakieś
głośniki 2.0 mi go zrekompensują - ale w podobnej cenie? Np. te zwycięskie
z testu z Komputer Świat: Creative SBS 260?

A może coś innego? W każdym razie granica ceny jako 60zł + wysyłka jest już
i tak naciągnięta :) To w końcu głośniki do biura.

--
Technokrata
"Nawet nasze czasy będą kiedyś nazywali dobrymi dawnymi czasami."