nvidia mx 200 - sterowniki, wspolpraca z TV Tool

Autor: Tomasz <tomasz_at_tnij.to.poczta.fm>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 09:41:35 MET

Witam,

Mam karte nvidia mx 200 z TV OUT. System: XX Pro pl SP1 (wczesniej bez SP)

Po reinstalce systemu nie moge dojsc do takich ustawien zeby obraz byl
prawidlowo rzucany przez TV Toola na TV. Nie pamietam jaki mialem wczesniej
sterownik bo przed reinstalka sciagnalem najnowszy a stary poszedl sio.
Ostatnio sie dowiedzialem, ze jednak najnowszy nie musi byc najlepszy.
Sciagnalem wiec chyba 30.35, ale z tym z kolei TV tool nie chcial
wspoppracowac, wymagal minimum 43.

No i tera juz nie wiem..., wiec pytam:
czy reczywiscie najnowsze sterowniki moga powodowac zle dzialanie starszych
kart. Jesli tak to ktory bylby "dedykowany" pod moja ?
Co z tym TV Toolem? Czy ktos tego zuywa z ta karta? Prosilbym o podpowiedz
jak skonfigurowac TV Toola - chodzi o 2 piersze zakladki, tzn opcje
dual-view, rozdzielczoc, fullscren, i jak pozaznaczac na nastepnej, zeby
obraz na TV byl ten sam co na monitorze...

Dodam, ze TV mam podlaczony przez "skretke". Kwestia problemow z ustawieniem
to taka ze ciagle albo nie mam samego obrazu filmu z subedita na TV (tylko
napisy), albo jest kaszana na TV albo PC, albo obraz na TV jest uciety. Nie
ma tak zeby bylo dobrze i tu i tu.

I dwa ostagnie pytania: czy mozna tak poustawiac zeby przy odapalni trybu TV
w TV Tool nie zmieniala sie rozdzielczosc w PC? Bo wczesniej bez tego obraz
na TV byl uciety.
2: czy przy wspolpracy z TV Tool w ustawieniach nvidii ma byc wyswietlacz
pojedynczy czy klon? - to chyba jest w ogole dostepne tylko przy tych
ostatnich sterownikach.

Z gory dzieki za pomoc

Pozdrawiam

Tomasz

--> Jeśli nie donosisz sukcesów za pierwszym razem nie bierz się za
spadachroniarstwo <--