Re: Czy pasywne chlodzenie GPU jest faktycznie wydajne?

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Feb 2005 - 09:12:08 MET

Był 9 luty (środa), gdy o godzinie 19:09 *Piotr S.* w pocie czoła
naskrobał(a):

> Witam,
>
> Postanowilem zabrac sie za wyciszenie kompa. Jak narazie to najglosniejszy
> jest u mnie wiatrak obudowy oraz wentylator na karcie graficznej.
> Na wiatrak do obudowy wybralem:
> Jeden na tyl i jeden na góre - oba wyrzucajace powietrze.
>
> Plus jakies maty wygluszajace APP.
>
> Jednak zastanawiam sie co kupic na GPU? Czy pasywne mi starczy?
> Mam karte Radeon 9700 pro nie krecona - nie bawie sie w takie rzeczy. Jednak
> nie chcial byl aby cos mi sie przegrzalo.
  Mam "prawie"(bo bez pro) takiego jak Ty Radeona 9700 (podkręcony na
317/317) i założyłem Zalman ZM 80C-HP. Do zestawu można dokupić
wentylator, choć jeżeli nie będziesz go podkręcać wystarczy sam zestaw. U
mnie wentylator "kręci" się na najniższych obrotach i jest całkowicie
niesłyszlny (około 1400 obr/min). Zestaw jest naprawdę doskonały, co
najważniejszy całkowice niesłyszalny, a i grach się sprawdza znakomicie.

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2005-02-11 09:00:38