Re: z pozoru banał: jak zbootwać SATA na A7N8X-E

Autor: Jakub <jakubhermman_nospam_at_o2.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 23:05:58 MET

Użytkownik "Virus_7" <rot13.ivehf_7@b2.cy> napisał w wiadomości
news:cugiv3$4d7$1@inews.gazeta.pl...

> Hmmm... U mnie w Abicie jest wybór SATA oprócz SCSI.

Hmm właśnie też mi się wydaję, że tak powinno być miałem styczność co prawda z
Asusem A7N8X Deluxe 2.0 z biosem 1008 a nie Asusa A&N8X-E ale tam w zasadzie
biosy są identyczne i jest wyraźnie taka zakładka w Advanced BIOS Features jak
SATA&SCSI Boot Order >>> do wyboru {SATA/SCSI]i [SCSI/SATA] wydaje mi się, że
powienieneś zrobić update BIOS-u na początek