Komputer piszy i sie wyłacza.

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 22:42:35 MET

Komp chodził- wymieniłem wentylator na CPU, i terAz przy starcei 4 razy
zapiszczy i sie wyłącza.
NIe byłem penwy przyczyny wiec wszstko odpiąłem i zamontowałem ponownie-
i jakiś cud sprawił ze odpalił- ale tylko raz- bo po resecie znów
piszy, ten cud zdarzył mi sie raz jeszcze- ale bez dotykania - po
zwykłym restarcie znów piszczy.
NIe potrafie znaleźć przyczyny - z dziekowych kodów biosa wynika ze "błąd
zegara systemowego" CO niewiele mi mówi.
odpiałem wszstko- została tylko grafka- Wachluje koścmi ramu,
wyminieam procesory i grafike. - b aterie biosa- a nawet zasilacz. i
dalej piszczy.
Wydaje sie że płyta uszkodzona- - ale wiem ze dwa razy jakośodpalił- wiec
moze coś nie łączy ? Ale co- jak wszstko zmieniam i wciskam po 10 razy
bez rezultalu. Ma ktoś jeszcze jakiśpomysł ?