Proszę o pomoc z tuszem HP a wlasciwie to z opisem

Autor: doterek <dorfin2_at_gazeta.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 21:21:07 MET

szukam opisu otworow w kartdrydzu kolorowym do drukarki HP 5150 o oznaczeniu
C6657a. Pierwszy raz przyszlo mi napelnia tusz akurat w tym modelu, w
poprzednich nie mialem problemow a tej nowosc a opisu nigdzie nie
otrzymalem. Gdyby ktos udzielil mi pomocy i opisal jakie kolory ida patrzac
np. od gory lub podal link gdzie mozna to znalezc. Przemielilem google dosyc
doklandnie i jakos bez rezultatu. Z gory serdecznie dzieki.