Re: Nowy oficjalny firmware a gwarancja ??

Autor: Marcin <orm_at_znvyn.cy>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 20:43:10 MET

Jacek Maciejewski wrote:
> [...]

O, to chyba właśnie na Twój przypadek powoływałem się w wątku "Nie da się
wyłączyć komputer" - i właśnie - a chodziło tam o oficjalny bios, czy też
może o jakiś nieoficjalny? Bo rzeczywiście, troche to dziwne, żeby w wypadku
napędu CDRW nikt nie zwrócił na to uwagi, a już w wypadku płyty robiono
problem, a gdzie indziej znowu ( tak jak we wspomnianym wcześnie wątku "Nie
da się..." ) wręcz w serwisie zalecano flaszowanie biosu, nim sie przyniesie
sprzęt do tegoż... Chyba że jest tak jak mi poniżej odpisał Calme - "ktoś w
serwisie ma zły dzień ". Ale w zasadzie coś takiego nie powinno mieć
miejsca - powinno być to jasno określone w warunkach gwarancji (
chociażby ), a nie zależeć od dobrego dnia pana serwisanta;)

--
-=Marcin S=-