Re: AMD w Laptopie

Autor: tomekn <tomekn_at_nospamMMmpoczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 20:07:28 MET

Użytkownik "Mumin*" <gosmo67@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cug7ah$30dp$1@news.mm.pl...
> Użytkownik "Lewis" <lewisa@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Nie przeszkadza ci, że używasz stacjonarki za 5500 podczas, gdy mogła
> kosztować połowę tego? ;)
Być może pisząc stacjonarny miał grupowicz na myśli że podłączony jest cały
czas do sieci 220 Volt co właśnie ma u mnie miejsce a komputer codziennie
wędruje z biurka w firmie na biurko w domu i nawet przez myśl nie przyszło
mi do głowy że miał bym korzystać z baterii w tym czasie ;-), więc
konsumpcja energii jest w moim przypadku poza kilkoma wyjątkami, kiedy
potrzbuję włączyć komputer w "terenie" , mało istotna.
pozdr
tomekn