Problem: Lexmark S 1250: printhead error ;(

Autor: Proximm <proximmUSUN_at_interia.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 19:17:57 MET

Witam
Mam dosc pilny problem i licze na pomoc grupowiczow :)
Otoz posiadam drukarke Lexmark Optra S 1250, w ktorej przy wlaczeniu
wyskakuje blad:
"935:Service Printhead Error"
przejrzalem grupy dyskusyjne. Znalazlem pare solucji - musze sprawdzic
kable, ktore sa gdzies kolo optyki - czy nie sa popalone, uszkodzone
oraz sprawdzic czy sa odpowiednie napiecia.
Troszke wczesniej wyskakiwal tez blad nr 934, ale teraz tylko 935.

Pytanie: wczesniej zajmowalem sie troche drukarkami iglowymi, a teraz
mam laserowa - rozebralem ja ze wszystkich stron i nie wiem gdzie jest
ta optyka, tzn lustro i cos tam jeszcze. Jakby ktos mnie naprowadzil,
albo wskazal jakas dokumentacje techniczna, to bylbym wdzieczny.
Googlowalem i szukalem na lexmarku, ale niestety nie znalazlem w
ktorym to jest miejscu. Nie chcialbym jej jeszcze bardziej zepsuc :)
Za wszelka pomoc niezmiernie dziekuje!
Proximm

--
Pozdrawiam
"Dlaczego wszyscy w okolo narzekaja na zycie??"