Actina Hunter

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 18:39:01 MET

Witam,
Naczytałem się trochę o tym laptopie; troche dobrego, trochę złego.
Natomiast ja mam troche inne pytanie niż te w archiwum. Nie intersują
mnie gry, muzyka czy inne pierdoły. Potrzebuje komputera do pisania
tekstów (Works) i internetu (poczta + strony). Nic więcej. Zależy mi na
rozdzielczości (1024x768), karcie sieciowej (najlepiej sieć
bezprzewodowa) i touch padzie (czy jak to sie tam nazywa; w kazdym razie
nie chce tego kutasika zamiast myszki).

W związku z tym - czy Actina Hunter będzie dobrym rozwiązaniem ?? Obecna
Toshiba już się sypie i muszę na coś wymienić. Hunter kosztuje 2100 +
VAT, więc niewiele. Porównując do komputerów uzywanych, cena nie jest
powalająca (zwłaszcza, że mam gwarancję, nową baterię, itp).

Czy ewentualnie byłoby coś lepszego zamiast tej Actiny ?? Wszystkie
dodatki, jak wypasiona karta muzyczna, nagrywarka, FireWire, czytniki
kart, itd - mnie nie interesują. No i zależy mi na cenie.

--
Pozdrawiam
Paweł Konarski  < dziobu >                            [ www.pess.pl ]