Po wlozeniu karty TV komputer nie startuje

Autor: Julian <jkubicki_beb_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 18:08:22 MET

Mam w komputerze karte sat TV, ale chcialem dodac karte analog TV, bo
ma wejscie czinczowe, a to jest mi potrzebne do zgrywania z
magnetowidu.
Zmienialem sloty PCI - bez rezultatu.
Po wyjeciu tej karty komputer uruchamia sie normalnie.
Czy przyczyna moze byc nadmierny pobor pradu? A moze karty TV sie
gryza?
Karta graficzna r9550 ma tylko wyjscie wideo. Moze jest jakis sposob
na polaczenie magnetowidu z komputerem. Mam gniazda firewire i usb v2,
ale nie spotkalem sie z odpowiednimi przejsciowkami.

Julian