Re: Co sądzicie o SONY DW-D22A DL

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 17:17:40 MET

Dnia Thu, 10 Feb 2005 10:50:43 +0100, Adamek napisał(a):

> Witam. MAm zamiar kupić nagrywarkę DVD SONY DW-D22A DL. Cena jak na SONY
> jest dośc umiarkowana (żeby nie powiedzieć, że jest tania). Czy warto i
> czy to nie jest jeszcze większe badziewie od Lite-on czy LG.

Badziewie napewno to nie jest, a jest produkowane prawdopodobnie jak i
wcześniejsze modele przez LiteOn-a (pierwsze litery w nazwie SOHW
LiteOn-ów pochodzą od Sony Optical). Różnią się pewnie tylko BIOS-em, który
jest raczej nastawiony na dobrą jakość zapisu a nie największe prędkości -
wg. mnie zaleta.