Samoczynne wyłączanie[zawieszanie] kompa!!

Autor: y.y.y <lukas.pop_at_op.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 16:40:19 MET

Witam wszystkich grupowiczów i proszę o pomoc w takim jednym, dziwnym
problemie!!!

Był sobie komputer

CALERON 450 - Riva TNT2 - 256MB Ram - CD-Rom - Modem Hex2,

który działał bezawaryjnie [do czasu] przyszło mi postawić na nim nowy system.

Wtedy zaczęły się problemy: nie mogłem zainstalować Windy98 gdyż cały czas
wyskakiwał problem: **********.

Przeskanowałem GRUNTOWNIE dysk [sagate 40 GB] scandiskiem w Dosie i wykrył mi od
razu BadSektora i to w pierwszym skanowanym klastrze - oznaczył go jako
uszkodzony i na tym moje problemy z dyskiem się skończyły.

Ale oczywiście nie o to mi chodzi..

System zainstalował się porządnie - wszystkie stery OK - Ale co się działo: w
rozmaitych odstępach czasu, system się wyłączał - zawieszał się podczas pracy, 5
min. od startu - 15 - a nawet 0,5 h. [tzn gasł monitor komputer chodził, lampka
od dysku co jakiś długi czas zapracowała - ale komp nie reagował na żadne moje
akcje z klawiatury - uwierzcie mi to nie było wstrzymanie systemu] - ratował
mnie tylko twardy reset.

Nie wiedziałem co jest grane - nie mogłem się tego pozbyć - wymiana kości ram -
odłączenie wszystkiego co nie potrzebne do minimalnego startu Windy i nic
[testowałem nawet inne klawiatury]

Pozostał: Format C:\ [T] i od nowa instalka - wszystko OK i system działa
stabilnie - Cud? - niestety nie, wszystko chodziło do czasu jak połączyłem się
netem za pomocą modemu przez IE 6 - wtedy chodził góra 10 min. i znowu zwis -
ale co ciekawe wyłączał się teraz tylko gdy włączałem Internet Explorera - Na
GaduGadu mogłem siedzieć ile wlezie, modem połączony z netem i nic.

A więc zamieniłem modem - nowe stery - inne gniazdo PCI i nic -to samo.

Inna przeglądarka WWW - Netscape 7.1 - Opera 7.23 - to samo.

Nie modem, nie przeglądarka, nie ramy, nie klawiatura!!!

Czy możliwe że to dysk??

Przepraszam że się tak rozpisałem ale uważam, że to wszystko jest potrzebne do
skumania problemu - co mi się na razie nie udało.

[Jeszcze jedno potrzebuję link do strony z łatką na zamykanie Windy98 -aby nie
wyświetlał się komunikat: "Możesz teraz bezp......" - zainstalowałem już parę
takich łatek - żadna nie pomogła - to tak na marginesie-Dzięki i Pozdrawiam]

http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=2586834
Pozdrawiam.