Re: Re: [Pendrive] Kingston DataTraveler 512 MB (KUSBDTI/512) - Czy da się z tego bootować?

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 16:07:10 MET

Kokos wrote:

> Ok... ty tu rulez! ;) Denerwujące jest to, że na oficjalnych stronach, a
> nawet na nie oficjalnych trudno znaleźć jakiekolwiek info o boocie dla
> tego Pena. Ja nie znalazłem... :(

hehehe, generalnie trudno znaleźć w sieci soft i info, jak bootować z
pendriva. niektóre rozwiązania są mocno skomplikowane :). przerabiałem
to próbując zmusić do pracy komp bootując go z mojego muvo tx 128 mb.
tak generalnie okazało się, że jeżeli płyta obsługuje uruchamianie z
jakiegokolwiek usb (dysk, cd itp) to wsytarczy sformatować nośnik
odpowiednim softem, który uaktywni partycję jako bootowlną i zaintalować
dowolny system. próbowałem z dosem i różnymi pocket linuxami - działa.
a soft znalazłem w hp - nazywa się to "hp usb disk storage" czy jakoś
podobnie, ma opcję formatowania i przenoszenia plików systemowych,
szkoda, że tylko dosa.
pozdr
szydas