Stara karta graf. i nowa plyta glowna

Autor: Piotrek <pj167146_at_BEZTEGOstudents.mimuw.edu.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 13:58:21 MET

Witam
mam zamiar kupić płytę główną pod Athlona 64 ale na razie nie zamierzam
zmieniać mojej obecnej karty graficznej. Mam GF2MX. W specyfikacji
niektórych nowszych płyt głównych jest zatrzeżenie że port AGP pracuje z
napięciem 1,5V zaś te starsze GeForce'y chyba korzystają z 3,3V. Czy będzie
można wykorzystać tą grafikę na jakiejś dobrej płycie głównej? Zatrzegam że
nie w chodzi w grę płyta z grafiką zintegrowaną, mam jakieś dziwne
uprzedzenia do tego typu rozwiązań.

Pozdrawiam
Piotrek