Re: Pentium 2 350Mhz

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_ANTYSPAMKASUJTOb7net.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 13:31:11 MET

McSwirus napisał(a):

> 1. Wykonaj test, załóż dwie partycje po 10 GB,
> jedna na NTFS a druga na FAT32, nawal tam
> małych plików, pokasuj połowę, nawal dużych
> a potem puść defragmentatora, zobaczysz
> że NTFS defragmentuje się 20 razy szybciej,
> nie wspominajac o katalogach które mają po
> 50 000 plików, szybko zauważysz różnicę.

> 2. Wielkie partycje na system to pomyłka, góra 8 GB.

heh, ja mam 6GB plik wymiany mam gdzie indziej....
oczywiście partycja systemowa FAT32, zresztą partycji systemowej nie
trzeba codziennie defragmentować,

może sie defragmentować szybciej...ja defragmentuje w inny sposób trochę
bootuje się z pld-rescue-cd i poprostu zgrywam na inną partycję dane a
później znów...

a skoro już o tym mówimy jaki jest limit wielkości partycji dla FAT32?

a spróbuj sobie udostępnić na sieć lokalną folder na partycji NTFS z 50
000 plików ;)) i potestuj trochę...zobaczysz jak potrafią być
"przydatne" nieraz uprawnienia plików,