jaki procek?

Autor: adam <mrzafka_at_wp.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 11:11:30 MET

Mam pytanie dotyczące wymiany procka.
Chcę wymienić procka z Celerona 1.4 ghz na jakiś lepszy.
Problem polega na tym, że nie wiem do jakiego maksymalnie szybkiego proca
mogę wstawić na moją płytę. Nie mam do niej książki (gdzieś zaginęła w
pomroce dziejów), a sam nie mam rozeznania. Płyta to Shuttle SV45GT v1.x
Proszę o podpowiedź - jakiego proca mogę kupić, żeby bezpiecznie działał z
ta płytą? - najlepiej bez dodatkowych utrudnień typu upgrade-y biosu.

adam-ik