Samsung SyncMaster 172x - pytanie

Autor: Profil1 <abramczyk_at_neostrada.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 11:07:44 MET

Witam

Od pewnego czasu interesuje mnie zakup monitora LCD. Bardzo spodobał mi się
Samsung SyncMaster 172x. Przeglądając różne serwisy internetowe poświęcone
tematyce monitorów LCD natknąłm się jednak na informację, że początkowo
zostały wprowadzone do sprzedaży monitory SyncMaster 172x, które mimo że
miały w specyfikacji podany czas reakcji 12ms, miały faktyczny czas reakcji
ok 20ms. Firma Samsung szybko wycofała je ze sprzedaży i wprowadziła
monitory o takiej samej nazwie z faktycznym czasem reakcji 12ms.
Jednak część tych straszych monitorów nadal znajduje się w różnych sklepach.
Ja chcąc kupić Samsung SyncMaster 172x mam oczywiście na myśli ten model z
faktycznym czasem reakcji 12ms.
Moje pytanie brzmi w jaki sposób mogę rozpoznać model oferowany mi przez
sklep? Skąd mam wiedzieć czy jest to ten "prawdziwy" SyncMaster 172x? Czy
istnieje jakieś oznaczenie które pozwoli mi te modele odróżnić?
Jeśli ktoś wie coś na ten temat, to byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedź i
rozwianie moich wątpliwości.
Pozdrawiam