Re: Juz dawno po swietach, a tu szopki

Autor: BUNIEK <NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 09:27:36 MET

[ciach]
Instalacja sterownikow dostarczonych z MB - system sie nadal uruchamia,
ale...
dopoki w napedzie jest plyta ze sterownikami od MB Gigabyte'a, tzn.
nastepuje
boot from CD, ale nie nacisnieto klawisza na klawiaturze i po tym nastepuje
boot
from hd - system uruchamia sie prawidlowo. Wystarczy zostawic pusty naped CD
i otrzymuje komunikat DISK BOOT FAILURE
[ciach]

Mi dysk startowal tylko jak byla plytka bootowalna w CD ale dysk byl
formatowany na innym kompie najpierw myslalem ze nie mam aktywnej partycji
ale byla Active ale potem zrobilem tak wymienilem tasme od dysku bo wiem ze
walala mi sie w szufladzie uszkodzona i w drodze losowania akurat na nia
trafilem ale po wymianie wsio jest oki.

Pozdrawiam
Buniek