Re: Drukarka na USB-PCI

Autor: danonwoj <danonwoj_at_konto.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 09:16:25 MET

miałem podobny problem, i nie udało mi się go już rozwiązać. Zobacz w
archiwum, bo tego typu problemów było pełno. Co możesz zrobić:
1) zobacz czy jakiekolwiek inne urządzenie zadziała przez tą kartę pci-usb;
(żeby zobaczyć, czy działa ta karta - możesz zobaczyć w innym kompie)
2) podłączaj drukarkę dokładnie w tkaiej kolejności jak w instrukcji, czyli
najpierw drukarkę, następnie podłącz ją do kompa itd... nie pamiętam
dokładnie jaka była kolejność. A możesz powiedzieć jaka płyta główna??
pzdr,
<WojtaS>