Re: Wentylator na Athlona XP

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_ANTYSPAMKASUJTOb7net.pl>
Data: Thu 10 Feb 2005 - 02:02:38 MET

MAYDAY napisał(a):

> i jeszcze jedno jeśli wsadzisz 80 to bedzie pewnie wiał na boki niż na
> środek, ja zmieniłem z boxowego wentylatorka na właśnie 80 i temperatura
> skoczyła

miałem na myśli oczywiście wydajność chłodzenia radiatora, a nie ile
może ten wentylator przepompować powietrza...

duże wentylatory te standardowe mają martwą strefę dużą, brak nawiewu w
środku, ze względu na taką a nie inną budowę, swojego czasu były
projekty wentylatorów co wiały na radiator bokiem,