Dziwny problem... co o tym sądzicie!?

Autor: WindowsMen <kuri.ZrOb.CoS.z.TyM_at_op.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 22:54:32 MET

22:31:08
witam, mam problem z instalacja windowsa, ciagle wyskakuje blad. Mam 2
kopie XP i 1 2000 pro. Juz sam nie wiem bo zmienialem karte,pamiec i
dalej to samo. Niekiedy po resecie nie wybudza sie do biosu, trzeba go
wylaczyc i odpalic na nowo. Sam juz nie wiem.
22:32:01
Hmmm... ciekawe co pan pisze...
22:32:27
u mnie raz pracowała na Win98 i/lub Win98 SE oraz trochę na WinXP
22:32:27
sam pierwszy raz sie z takim czyms spotkalem
22:32:44
zawsze instal windy raczej bez problemowo
22:33:18
a tu zglasza mi blad w pliku i to w roznych miejscach.
22:33:46
sprawdze jeszcze jutro na innym twardzielu, nie wiem
22:33:56
jaki procek pan mial??
22:34:04
450Mhz
22:34:20
p3 ??
22:34:27
tak
22:34:32
a win98 lub ME
22:34:39
probował pan moze...?
22:34:50
nie mam tych systemow
22:34:56
rozumiem
22:35:27
no popytam ludzi może coś sie dowiem, rozumiem że install siada w
trakcie tak...
22:35:29
w xp jak dochodzi do kopiowania z cd to zglasza blad a w 2000 nie
dochodzi mi nawet do tego
22:35:40
ok
22:36:17
to nie jest dla mnie plyta tak wiec troche swiecilem oczami, teraz mam
go w domu
22:36:56
tzn. ja miałem tak z instalacja windowsa98, problem był tego typu ze
cd-rom był padniety - skopiowałem pilki potrzebne do instalacji na HDD i
z HDD zaczalem instalowac...
22:37:03
rozumiem...
22:37:28
tak u mnie w domu zmienialem mu cd-rom
22:37:33
dziwne
22:38:01
ram pc-133mhz?
22:38:15
256 133
22:38:35
jedno czy dwu stonna
22:38:35
karta gforce 3
22:38:45
zmienilem na gforce2 ale to nie to
22:39:07
dwustronna
22:39:28
u mnie jechał na S3 trio 3d/2x i tez dwustronnej ksci...
22:40:19 P. G. APOLLO (4921183)
poskladalem troche tego ale teraz rozlozylem rece
22:40:29
ja na moim ecs k7vza nie dało rady zainstalowac gdy miałem GF3
22:40:33
tzn GF2
22:40:36
miało byc...
22:40:53
ale na tej co panu sprzedałem...
22:41:36
mam gf2 i gf3 ale efekt ten sam
22:41:41
zadnych zworek pan nie przestawiał???
22:41:43
to bedzie cos innego
22:41:52
zadnych
22:42:01
fsb jest na auto
22:42:45
a pan na jakim procesorze ja instalował???
22:43:17
na p3 copermine 133MHz
22:43:23
533eb
22:44:37
na asusie chodzil tyle ze tam szyna jest 100MHz i byla wywindowana
recznie na 133MHz tyle ze wtedy cierpi karta i pamiec
22:46:14
popytam ludzi co moze byc przyczyna, przyznam ze w niedzile comp zlozony
na tej plycie chodził bez zarzutów,
22:46:29
wyglada mi to na jakis konfilt sprzetowy, ale co dokladnie... hmmm...
22:47:11
dysk zostal stary ale chodzil dziwne aby to bylo przyczyna
22:47:44
u mnie 4GB seagete...
22:47:57
tu mam 40gb
22:49:54
moze pan sprubuje na mniejszym HDD.. sam juz nie wiem :-?

WITAM. CO O TYM SĄDZICIE... KTO KRĘCI Z NICH DWÓCH!? CO MOZE BYC
PRZYCZYNĄ ZE WINDOWS NIE CHCE SIE ZAINSTALOWAC NA APOLLOPRO133!?
Pozdrawiam.