Re: wentylator na plycie grafiki

Autor: Maniu <maxim_at_nospam.icpnet.pl>
Data: Wed 09 Feb 2005 - 22:01:56 MET

Witam
Ja przyłacze sie do pytania kolegi. Wentylator wyglada podobnie chyba jak z
opisu Michała a na zdjeciach wyglada:
www.icpnet.pl/~maxim/went.jpg
moze ktos wie gdzie mozna cos takiego kupic w poznaniu? Przegladalem oferte
komputronik i Znak ale nic nie idzie znalezc.
Poczatkowo chcialem podwiesic went 80x80 ale nie wiem czy wyszloby to na
dobre, bo w miejscu tego wentylatora radiator trudno nazwac radiatorem:)
Jest to tylko cienka bracha i wiekszy wentylator nie dmuchal by raczej w to
miejsce tak jak fabryczny.
Pozdrawiam